środa, 9 czerwca 2010

Sernik

hurtownia mleczarska Warszawa
Niech mi powie ktoś że nie lubi sernika. Przecież sernik to najlepsze ciasto pod słońcem. Nie dla wszystkich jest na pierwszym miejscu ale chyba sernik nie może nie smakować. Jaki jest przepis na najlepszy sernik tego nie mogę zdradzić bo od lat jest to przepis mojej mamy. W dzieciństwie tak mnie wyuczyła że dziś sernik robię z zamkniętymi oczami:) Lubię piec ciasta ale żadnego nie znam na pamięć jeśli chodzi o składniki. Tylko ten jeden sernik.

Pieczenie ciast była mnie zawsze bardzo wielką radością. Motywowało mnie to że każdemu z gości smakowało moje ciasto. Potrzebne do tego artykuły mleczarskie hurt Warszawa kupowała zawsze w zaufanym sklepie. Teraz już go nie ma więc ser kupuję w miejscach całkiem przypadkowych. Nie jest mi to na rękę bo jak wiemy nie każdy ser ma w sobie dużą zawartość sera. Aby sernik wyszedł najlepiej potrzebny jest ser od mleczarza, nie z supermarketu.

Niestety, ciężko jest dostać taki prawdziwy ser więc i sernik gości na moim stole coraz rzadziej. No i coraz częściej prostszym sposobem jest pójście do cukierni i kupienie ciasta...:(