środa, 31 marca 2010

Kotlety z tofu

Kilka dni temu spotkałam się z przepisem na bardzo fajne kotlety z tofu. Sposób jego przyrządzenia jest bardzo prosty bo już nie raz robiłam kotlety z tofu. Ten przepis miał w sobie dwa składniki których wcześniej nie używałam do takich potraw. Mianowicie jest to szczypiorek oraz pietruszka. Przygotowuje się to identycznie czyli miesza wszystkie składniki i na patelnię. Jest to bardzo smaczne jedzenie ekologiczne które polecam każdemu kto dba o linię i swój żołądek. Jak już wiele razy pisałam jedzenie sojowe jest bogate w wiele składników odżywczych których nie ma w zwykłym jedzeniu. Powiem że parówka sojowa mi nie smakuje ale inne wędliny bez konserwantów owszem. No bo jak mogą nie smakować burgery sojowe w którym jest białko sojowe...

Mam bzika na punkcie dania bogate w białka roślinne. Już od kilku lat dbam o swoje zdrowie właśnie poprzez jedzenie. Nawet wędliny z soi biorę do pracy aby tam móc jeść zdrowo. Może i jestem pokręcona ale z pewnością mój żołądek jest w lepszej kondycji od wielu ludzi. Teraz zdrowe odżywianie nie jest w modzie. No może osoby odchudzające się coś o tym wiedzą ale zwykły Kowalski nawet nie myśli o tym żeby zdrowo się odżywiać.