poniedziałek, 22 marca 2010

Sprzedaż zdrowej żywności

Odpowiednie żywienie ma na nas bardzo wielki wpływ. No bo przez co łapiemy choroby, infekcje, czujemy się źle każdego ranka. Nasze odżywianie jest złe i tu jest problem. Nie jest to żaden apel do narodu w stylu "Ludzie opamiętajcie się , jedzcie tylko warzywa i owoce" ale jednak może się tym ktoś zajmie. Wczoraj się dowiedziałem że w moim mieście będzie budowany McDonald. Dla dzieci jest to super wiadomość ale dla tych którzy zdrowo rozumują jest to zagrożenie i widzą je. Nie jest to oczywiście sprzedaż zdrowej żywności bo jak można nazwać produkt za zdrowy jak jego przydatność do spożycia trwa 8 min. Tak kiedyś słyszałem że hamburgera można zjeść tylko wciągu 8 min od jego zrobienia. Nie wiem na ile to prawda ale zawsze w każdej plotce jest trochę prawdy.

Takie jedzenie to żadne źródło białka bo dania bogate w białka roślinne nie pochodzą na pewno z takich miejsc. Myślę że warto poczytać o właściwości zdrowotne tofu bo według mnie to jest jedyne zdrowe jedzenie zresztą tak samo jak artykuły mleczarskie hurt Warszawa . Nigdy w barach szybkiej obsługi nie będzie zdrowego jedzenia bo zdrowe jedzenie nie jest robione w kilka sekund. Raczej żywność sojowa nie ma przyszłości ale to nie znaczy że mam się przyzwyczaić do innego jedzenia. Można pomyśleć że mam jakieś problemy z odchudzaniem itp ale nie, ja po prostu uświadomiłam sobie jak ważne jest to co jemy. Przecież są wędliny sojowe różne smaki , pasztety sojowe i wszelkie przepisy na dania wegetariańskie które można wykorzystać. Nie jest to o wiele droższe jedzenie niż kupowanie hamburgerów chociaż burgery z tofu też czasem sobie robię. Mam nadzieję że któregoś dnia będę mogła sobie podziękować za to że przez tyle czasu o siebie dbałam...